Praca: Inspektor / specjalista do spraw zamówień publicznych (nr 0276)


Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Inspektor / specjalista do spraw zamówień publicznych (nr 0276)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/21/0276
OBOWIĄZKI:
- przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - udział w pracach komisji przetargowych, - ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i postępowań (poniżej 130 tys.) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego;- prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Oczekiwania wobec kandydata/ kandydatki:1. wykształcenie minimum średnie2. zanjaomość prawa zamówień publicznych3. obsługa komputera i urządzeń biurowych 4. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuUmiejętności i kompetencje:1. samodzielność, rzetelność i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy2. dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole3. umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy



Zobacz podobne oferty

  • Konserwator urządzeń technicznych- automatyk, elektronik

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
    • diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń technicznych, znajdujacych się na terenie Szpitala, realizacja działań prewencyjnych i remontowych, raportowanie zdarzeń, wynikajacych z...

  • Zobacz więcej
  • Konserwator urządzeń technicznych - obsługa systemu bms

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
    • wykonywanie przeglądów konserwacyjnych systemów automatyki budynkowej BMS,diagnostyka i usuwanie usterek i awarii urządzeń ww. systemów, uruchamianie ww. systemów i nadzór nad...

  • Zobacz więcej