Praca: Agent w Centrum Usług IT z językiem niemieckim


Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, usług inżynieryjnych i konsultingu. Od 2007 roku wspieramy i realizujemy projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą.

Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.

Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Agent w Centrum Usług IT z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Tryb pracy: zdalny,

szkolenie/wdrożenie – stacjonarnie w warszawskim biurze (ok. 2-3 tygodnie)

Praca w trybie zmianowym (między 7:00 a 20:00)

Raz w miesiącu w weekendy (9:00 – 17:00)

 

Obowiązki:
  • Zapewnienie wsparcia telefonicznego, mailowego i czatowego dla użytkowników zdalnych
  • Wykorzystanie standardowej metodologii rozwiązywania problemów do rozwiązywania problemów klientów
  • Rozwiązywanie problemów z systemem iOS i urządzeniami mobilnymi
  • Wykorzystanie narzędzi Mobile Device Management (MDM) do zarządzania i obsługi urządzeń mobilnych użytkowników końcowych
  • Rozwiązywanie problemów z łącznością i VPN
  • Używanie narzędzi do zarządzania VPN / tokenami w celu administrowania i wspierania dostępu VPN użytkowników końcowych
  • Rozwiązywanie i rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem aplikacji
  • Dokumentowanie zgłoszonych problemów i świadczonych usług w systemie zarządzania usługami IT (Remedy)
  • Przegląd, walidacja, aktualizacja i tworzenie artykułów wiedzy w celu ułatwienia dokładnego i solidnego dzielenia się wiedzą
  • Udział i moderowanie dzielenia się problemami i rozwiązaniami na forach takich jak MS Teams, Yammer, SharePoint
  • Pomoc klientom w konfiguracji domowych/ bezprzewodowych drukarek na laptopach i iPadach
  • Współpracować z zespołów cross funkcjonalnych dla eskalacji rozwiązanie aplikacji lub systemu problemów poziomu
  • Advocate dla klientów poprzez dążenie do identyfikacji wspólnych problemów i pracy w ramach działalności w celu wyeliminowania przyszłych zdarzeń
  • Edukacja dzwoniących z pomocnymi wskazówkami lub najlepszych praktyk opartych na biznesie
  • Pomoc dzwoniącym w przypadku zablokowania konta lub maszyny
  • Pomoc użytkownikom w resetowaniu haseł
  • Zbuduj jakość we wszystkich aspektach swojej pracy poprzez utrzymanie zgodności z wszystkimi wymogami jakości

 

Wymagania:
  • 2+ lat + doświadczenie we wspieraniu aplikacji na IPad, IPhone i laptopach oraz innych urządzeniach mobilnych
  • 2+ lat wsparcia telefonicznego dla zdalnego użytkownika, z lub bez możliwości zdalnego sterowania
  • Gruntowna znajomość systemu operacyjnego iOS, jego uaktualnień i związanych z tym problemów
  • Umiarkowana wiedza na temat systemu operacyjnego Android, jego aktualizacji i rozwiązywania problemów z nim związanych
  • Znajomość rozwiązywania problemów związanych z siecią VPN na iPadach i laptopach w zakresie Pulse secure, VPN On demand, Pulse client itp
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z sieciami bezprzewodowymi i przewodowymi. Doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak konsola MDM Airwatch do zarządzania urządzeniami mobilnymi użytkowników
  • Zdolność do naprawy podstawowych iPad i iPhone problemy sprzętowe na wezwanie samego i zrobić wyrok o skierowaniu innych do lokalnych / Apple wsparcia
  • Doświadczenie w pracy z narzędziem do zarządzania usługami IT, takim jak Remedy 8.1 lub 9
  • Doskonała obsługa klienta i umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne
  • Doświadczenie w pomaganiu użytkownikom w rozmowach telefonicznych, e-mailach i czatach
  • Doświadczenie we współpracy z zespołami funkcjonalnymi w zakresie eskalacji problemów związanych z aplikacjami sprzedażowymi
  • Zdolność do pracy w wydłużonych godzinach, jeśli jest to wymagane (dostępność na 1 i 2 zmianę)
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Atrakcyjny i przejrzysty system płatności
  • Stabilne zatrudnienie
  • Szkolenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - naszymi klientami są znane polskie i światowe marki
  • Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), miłą atmosferę pracy i spotkania integracyjne)
  • Dogodną lokalizację naszych biur

 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Atrakcyjny i przejrzysty system płatności
  • Stabilne zatrudnienie
  • Szkolenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - naszymi klientami są znane polskie i światowe marki
  • Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), miłą atmosferę pracy i spotkania integracyjne)
  • Dogodną lokalizację naszych biur

 



Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Celem zbierania i przechowywania danych osobowych jest prowadzenie procesów rekrutacyjnych przez ASTEK Polska sp. z o.o. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
APLIKUJ TERAZ