Praca: Construction Manager CCS
Construction Manager CCS
woj. kujawsko-pomorskie
Czym będziesz się zajmować?
- Udział w grupie realizującej projekt i związaną z nim przebudową istniejącej infrastruktury
- Aktywny udział i raportowanie statusu projektów na comiesięcznych spotkanych Kierownictwa Projekty (SteerCo)
- Ścisła współpraca z krajowym i grupowym zespołem projektowym oraz partnerami biznesowymi jak i podwykonawcami
- Realizacja i zarządzanie projektami CCS (Go4Ecoplanet i CCO2CEE) na etapie studialnym i wykonawczym
- Zapewnienie wsparcia procesu inwestycyjnego dotyczącego modernizacji bocznicy zakładu CO2
- Koordynacja przygotowywań założeń projektowych do opracowania dokumentacji projektowej oraz wytycznych technicznych dla potrzeb realizacji projektów
- Współpraca z Zespołami Zakupów (krajowy i Grupowy) w zakresie przygotowania, weryfikacji oraz negocjowania ofert
- Prowadzenie uzgodnień projektowych zmierzających do wybudowania wymaganej infrastruktury CCS po stronie pracodawcy, pozwalającej na prowadzenie ciągłej produkcji klinkieru i cementu
- Opiniowanie umowy na realizację robót, usług i prac projektowo-wykonawczych w zakresie infrastruktury CCS
- Prowadzenie/kompletowanie dokumentacji kontraktowej oraz korespondencji związanej z nadzorowanymi projektu
- Koordynacja i nadzór prac firm zewnętrznych działających w obszarze wymaganej infrastruktury CCS zapewniającej optymalny proces wychwytywania CO2 oraz jego transportu do wskazanego portu morskiego w kraju
- Analiza dokumentacji technicznej i weryfikacja dostarczanej przez jednostki projektowe dokumentacji projektowej,
- Wspomaganie Kierownictwa Projektu w kwestiach technologicznych procesu CCS oraz transportu, logistyki i składowania CO2
- Udział w procesie budowlanym placu budowy (w zależności od potrzeb: przed, w trakcie i po wykonaniu robót)
- Udział w komisjach odbioru prac projektowych, usług i robót budowalnych
- Merytoryczne wsparcie obsługi prawnej w zakresie przygotowania umów kontraktowych
- Opracowanie wymagań technicznych i operacyjnych instalacji wychwytującej CO2 dla dostawców technologii w fazie inżynieryjnej, w szczególności w odniesieniu do:
- Funkcji oprzyrządowania i sterowania (FAT – Factory Acceptance Test)
- Kontroli procesu na styku między cementownią a zakładem wychwytywania CO2
- Systemu zdalnej obsługi
- Zarządzanie alarmami
- Weryfikacja i dostosowanie dokumentacji projektu do potrzeb zakładu wczytywania CO2
- Opracowanie procedur uruchamiania i wyłączania, podatności/redundancji (SOP/ DSCQP/CC)
- Nadzór nad opracowaniem SOP związanych z Operacją i Utrzymaniem zakładu oraz jakości ( QA/QC) i bezpieczeństwa (standardy BHP Grupy Holcim)
- Przygotowanie planów przeglądów okresowych oraz harmonogramy konserwacji instalacji wraz z lokalnym zespołem Utrzymania Ruchu
Co zyskasz?
- umowę o pracę
- pakiet Medicover, karta Multisport
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- fundusz pracowniczy
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Więc, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe kierunek budownictwo lub inne kierunkowe o specjalności produkcji i transportu gazów lub wychwytu/redukcji emisji
- Znajomość organizacji i struktury realizacji dużych projektów przemysłowych
- Doświadczenie w zarządzaniu operacjami i projektami o dużym poziomie złożoności i wysokich nakładach inwestycyjnych
- Doświadczenie w pracy w firmach produkujących gazy płynne czy zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem technologii CCS
- Wiedza i doświadczenie w organizowaniu, oraz kontraktowaniu usług przy dużych inwestycjach przemysłowych/aparaturowych
- znajomość rynku i branży infrastruktury gazów skroplonych oraz CCS
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wytrwałość i determinacja w osiąganiu założonych celów
- Umiejętność komunikacji i współpracy w zespołach – krajowych i Grupowych
- Biegła obsługa pakietu MS Office szczególnie MS Excel, znajomość SAP i MS Project,
- Umiejętność tworzenia prezentacji i interpretacji danych,
- Otwartość w relacjach interpersonalnych i umiejętność pracy zespołowej,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Prawo jazdy kat. B.
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Zobacz podobne oferty
Kierownik Montażu / Budowy / Robót
-
M.M.METAL-BUD MACIEJ MISZTALD Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2023-09-21
-
- miejsce pracy: teren całego kraju Opis stanowiska: prowadzenie robót zgodnie ze sztuką i przepisami prawa budowlanego i dokumentacją techniczną nadzór nad podległymi brygadami...
Kierownik Robót Elektrycznych (OZE)
-
NES Global Talent Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2023-08-29
-
- Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i nadzór nad realizowanymi pracami w zakresie budowy farm wiatrowych i innych obiektów OZE oraz przemysłowych (w szczególności:...