Praca: HR Advisor
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
HR Advisor
Miejsce pracy: Toruń
Zadania
- prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu
- prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów
- prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy
- dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową
- koordynacja procesu oceny rocznej
- koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych
- aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów
- edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR
Oczekujemy od Ciebie
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym
- doskonałych zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
- praktycznej wiedzy z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy
- kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
- doskonałych umiejętności organizacyjnych, gotowości do pracy pod presją czasu oraz zadań
- posiadania prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
W zamian oferujemy
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- samochód służbowy, także do użytku prywatnego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Zobacz podobne oferty
Koordynator ds. rekrutacji z językiem ukraińskim
-
HR for Business Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2022-06-24
-
- Zadania: pozyskiwanie kandydatów (obywateli Ukrainy) na stanowiska liniowe – głównie sprzątanie oraz ochrona rozmowy rekrutacyjne wizyty na terenie obiektów na które będziesz...
Rekruter polskich pracowników na Czechy i Słowację
-
NEWMAN Personnel Agency, s.r.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2022-06-16
-
- Szukaj odpowiednich pracowników w Polsce. Przeprowadzanie wywiadów z pracownikami. Komunikacja z kierownikiem projektu w Czechach i na Słowacji. Umiejętność samodzielnego...
Pracownik ds. rekrutacji
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2022-06-08
-
- rekrutowanie pracowników z Kazachstanu i Kirgistanu, pisanie ogłoszeń o pracę w języku rosyjskim, kazachskim lub kirgijskim i umieszczanie ich na portalach z ogłoszeniami na...