Praca: Kierownik ds. Reklamacji i Serwisu
O nas
Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Spotkajmy się i poznajmy bliżej!
Poznaj nas bliżej: https://www.youtube.com/watch?v=m7FoN5Igp74
Kierownik ds. Reklamacji i Serwisu
Miejsce pracy: Włocławek
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację;
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta;
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu;
- Współpraca z innymi działami Firmy.
Nasze wymagania
- Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielność, dokładność;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.