Praca: Magazynier(nr 0030)
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Magazynier(nr 0030)
Miejsce pracy: Maksymilianowo
Numer: StPr/21/0030
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie/ wydawanie towarów do/z magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej oraz zabezpieczanie materiału przed zniszczeniem i kradzieżą- prawidłowe oznakowanie składowanych towarów,- utrzymywanie: porządku i czystości w magazynie, przejezdności dróg transportowych i pożarowych- prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych- czynny udział w inwentaryzacjach- ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mu towary i środki
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, biegła umiejętność obsługi komputera
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Maksymilianowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Zobacz podobne oferty
Pracownik produkcyjny-operator maszyn i urządzeń tartaku
-
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Urszulewo Dodane: wczoraj
-
- zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy: 07:00-15:00, kontakt kandydatów z pracodawcą od pon. do pt. w godz. 07:00- 08:00 Wymagania inne: mile widziane doświadczenie zawodowe
Tynkarz-pracownik budowlany (nr 0073)
-
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: wczoraj
-
- prace tynkarskie i murarskie, wykonywanie elewacji Wymagania konieczne: Zawód: Tynkarz Uprawnienia: prace murarskie Wymagania inne: mile widziane wykształcenie średnie,...
Monter / technik konserwator (nr 0216)
-
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: wczoraj
-
- MSM ,,Zrzeszeni" poszukuje pracownika na stanowisko majstra- technika konserwatora budynków.Zakres obowiązków:- nadzorowanie ładu i porządku na osiedlu,- sprawowanie kontroli nad...