Praca: Menedżer Operacyjny


FiberOptik sp. z o.o. to polska firma zajmująca się budową sieci światłowodowych na terenie całej Polski. Firma aktywnie działa na rynku od 2018 roku. W tej chwili zatrudnionych jest ponad 25 pracowników. FiberOptik współpracuje z FCA, TelekomData i TPEnerga. Głównym celem firmy jest zdobycie dużego udziału na rynku w tej branży.

Menedżer Operacyjny
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Stanowisko Menedżera Operacyjnego jest jednym z ciekawszych w FiberOptik. Stanowisko to obejmuje wszystkie kluczowe obszary, które mają wpływ na wyniki firmy - zarządzanie oddziałem, planowanie finansowe, ocena wyników firmy.

 

Menedżer operacyjny musi być w stanie zbilansować koszty i przychody, aby osiągnąć najwyższą wydajność zespołu. Menedżer operacyjny będzie nadzorował wszystkie procesy operacyjne firmy. Oceni obecne systemy i procedury oraz w razie potrzeby zarekomenduje zmiany lub zaproponuje wprowadzenie nowych procesów. Menedżer operacyjny powinien kierować pracą reszty personelu i podlegać kierownictwu wyższego szczebla. Prowadzenie badań i szkolenie pracowników w zakresie pracy z nowymi narzędziami oraz podnoszenia kwalifikacji pracowników celu poprawy wydajności. Również zarządzanie programami/ podejściem do zarządzania jakością i wydajnością.

 

Ogólnie, obowiązki menedżera operacyjnego można podsumować następująco: zapewnić maksymalną wydajność działalności firmy, spełniając jednocześnie oczekiwania klientów i kierownictwa wyższego szczebla.

 

Główne cele:
  • Koordynacja i kontrola pracy brygadzistów i koordynatorów projektów na budowach
  • Planowanie projektów z miesięcznym wyprzedzeniem (sporządzenie planu finansowego, ustalenie celów dla brygad i koordynatorów)
  • Przygotowanie raportów dla najwyższego kierownictwa z wykonanych prac oraz miesięcznego planu
  • Kontaktowanie się z klientami, reprezentując interesy firmy. Rozwiązywanie problemów w łańcuchu Klient-Wykonawca
  • Ocena opłacalności projektów przy współpracy z różnymi inwestorami
  • Ocena jakości pracy brygadzistów i koordynatorów, ich umiejętności, przydatności do zajmowanego stanowiska oraz potrzebnej ilości kadrów na budowie
  • Zatrudnianie nowych pracowników zgodnie ze standardami firmy
  • Kontrola i rozliczanie sprzętu, narzędzi i całego majątku projektów związanych z pracami budowlanymi
  • Organizacja i kontrola procesu zakupu narzędzi, maszyn, samochodów oraz wynajmu lokali
  • Zgodność ze standardami firmy na terenie budowy (przestrzeganie przez pracowników przepisów BHP, raportowania itp.)
  • Interakcja z kierownictwem wyższego szczebla
Wymagane cechy i umiejętności:
  • Mężczyzna (mile widziane)
  • Wiek od 28 do 45 lat (mile widziane)
  • Wyższe wykształcenie menedżerskie albo techniczne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 lata
  • Z sukcesem zrealizowane projekty w zakresie budowy sieci światłowodowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Logiczne myślenie, wysoki poziom organizacji
  • Umiejętność pracy z liczbami i dobre umiejętności analityczne
  • Umiejętność obsługi programu Office Word, Excel, Google Drive, oprogramowania CAD Software
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Umiejętność podejmowania decyzji w niestandardowych sytuacjach
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne
  • Gruntowna znajomość procesu technologicznego
  • Koncentracja na wynikach
Dodatkowe zalety i umiejętności kandydata:
  • Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego na poziomie konwersacyjnym
  • Dostępność samochodu osobowego
Oferujemy warunki pracy:
  • Miejsce pracy - Bydgoszcz
  • Oficjalne zatrudnienie
  • Szansa na rozwój kariery
  • Stabilne wynagrodzenie i premii
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty