Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/23/0335
OBOWIĄZKI:
Staż w Wydziale Usług Rynku Pracy: zapoznanie się z obowiazującymi przepisami na stanowisku pracy (ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisy wykonawcze), obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami, z którymi pracownik ma styczność i ich odpowiednie zabiezpieczenie, zapoznanie się z obiegiem korespondencji i dokumentów, prowadzenie rejestrów poczty wpływającej do Wydziału, rozdzielanie zadekretowanych dokumentów na poszczególne staowiska, kopertowanie i przekazywanie do wysyłki dokumentów, telefoniczne udzielanie informacji na temat ofert pracy, praw i obowiązków osobom bezrobotnym i poszukującym pracy, porządkowanie dokumentów i upinanie ich do teczek, archiwizacja dokumentów, przesttrzeganie regulaminu i przepisów BHP i p.poż.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

preferowane wykształcenie wyższe

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: wczoraj
    • skanowanie dokumentów, opisywanie dokumentów, drukowanie dokumentów, obsługa klienta, odbieranie telefonów, nadawanie paczek DPD, przyjmowanie paczek DPD Wymagania konieczne:...

  • Zobacz więcej
  • Technik prac biurowych

  • Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Golub-Dobrzyń Dodane: wczoraj
    • wg.programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

  • Zobacz więcej
  • Pracownik administracyjno-biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Morgi Dodane: 2023-03-18
    • podstawowa praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera; obsługa programu Excel; obsługa urządzeń biurowych; archiwizacja dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

  • Zobacz więcej