Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Osiek
Numer: StPr/21/0349
OBOWIĄZKI:
Fakturowanie, wprowadzanie faktur do programu księgowego, prace biurowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe (w tym licencjat), prawo jazdy kat. B, obsługa komputera - pakiet programów office, umiejetności kadrowo-płacowe, fakturowanie, znajomość j. angielskiego na poziomie B1.......................................................................................................Praca w godz. 8:00-16:00Miejsce wykonywania pracy: Osiek 82C, 87-340 Osiek

Miejsce pracy:

Osiek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy



Zobacz podobne oferty

  • Projektant instalacji / asystent projektanta(nr 1705)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Koronowo Dodane: wczoraj
    • - Uczestnictwo w sporządzaniu projektów instalacji i urządzeń dla linii galwanicznych, w tym instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, itd.- Analiza merytoryczna i techniczna...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik produkcji(nr 1704)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Koronowo Dodane: wczoraj
    • Montaż urządzeń oraz instalacji dla linii galwanicznych, montaż wanien i zbiorników galwanicznych, prace instalacyjne, konserwacyjne, serwisowe. Wymagania konieczne:...

  • Zobacz więcej
  • Automatyk/programista plc(nr 1703)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Koronowo Dodane: wczoraj
    • · programowanie sterowników PLC (głównie B&R),· tworzenie wizualizacji na panele operatorskie oraz systemy SCADA,· tworzenie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi,·...

  • Zobacz więcej