Praca: Referent ds. informatyzacji


Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Referent ds. informatyzacji
Miejsce pracy: Świecie
Numer: StPr/24/0122
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z regulaminami Szpitala, szkolenie BHP i p. poż, szkolenie z ochrony danych osobowych.. Wspieranie użytkowników w zakresie wykorzystywania systemów informatycznych. Prowadzenie dokumentacji technicznej sieci komputerowej. Kontrola zawartości elektronicznych nośników danych w zakresie ochrony antywirusowej. Wykonywanie spisu sprzetu komputerowego. Weryfikcja stanu materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w procesie pracy. Pozostałe czynności zlecone przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: zaangażowanie
Uprawnienia: Komunikatywność


Wymagania inne:

zdolności analityczne i praktyczne

Miejsce pracy:

Świecie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Referent

  • Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2024-02-26
    • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, budynek urzędu przystosowany architektonicznie do...

  • Zobacz więcej
  • Referent księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Nowe Dodane: 2024-02-25
    • szkolenie BHP i P/POŻ; zapoznanie z zakładowym planem kont oraz programem finansowym; drukowanie dokumentów: PZ, faktur, raportów; księgowanie faktur i innych dokumentów...

  • Zobacz więcej
  • Referent

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Inowrocław Dodane: 2024-02-25
    • Warunki pracy Do zakresu działania pracownika na stanowisku referenta ds. organizacji należy obsługa organizacyjna i administracyjna Inspektoratu w tym dbanie o profesjonalny...

  • Zobacz więcej