Praca: Referent / specjalista w Dziale Księgowości


UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

zatrudni na stanowisko:

referenta / specjalisty

w Dziale Księgowości

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata praktyki na podobnym stanowisku, w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty – minimum 3 lata praktyki,
  • praktyczna wiedza w zakresie podatku od towarów i usług,
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów o finansach
    publicznych,
  • umiejętność przygotowywania opinii, pism oraz opracowywania procedur w zakresie
    finansowo-księgowym i podatkowym,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość),
  • doświadczenie zawodowe w kwestiach związanych z podatkami,
  • znajomość programu finansowo-księgowego SIMPLE ERP.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prestiżowej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • atrakcyjny pakiet socjalny.

Pisemne oferty zawierające m.in. list motywacyjny, CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie należy składać do 9 lipca 2022 r.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).

2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:

 1) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,

2) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 22 ¹ Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,

3) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. F) RODO w celu:

a) umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail lub numeru telefonu,

b) ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.

3. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.

4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:

1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,

2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

3) sprzeciw wobec przetwarzania,

4) przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.

5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.

6. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.

9. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.

10. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.

11. W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.

 

Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/ specjalisty w Dziale Księgowości CM.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Radca

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2022-06-25
    • Prowadzenie ewidencji składników rzeczowych majątku (w tym sprawozdanie GUS F-03), prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku Okręgu, planowanie i dokonywanie zakupów mat. biurowych,...

  • Zobacz więcej
  • Specjalista ds. księgowości

  • Interhandler Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2022-06-20
    • Umowa na zastępstwo Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, Księgowanie...

  • Zobacz więcej
  • Księgowy

  • Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Aleksandrowie Kujawskim Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Aleksandrów Kujawski Dodane: 2022-06-19
    • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca pod presją czasu, kontakt z klientem zewnętrznym, wyjazdy służbowe, praca na I piętrze, w budynku bez windy Zakres zadań...

  • Zobacz więcej