Praca: Referent
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 144116
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
- Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy można znaleźć na stronie:
https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/pierwszy-urzad-skarbowy-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/5gAu/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-3?
Zakres zadań
- Prowadzi kontrolę podatkową w celu ustalenia wywiązywania się kontrolowanych z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego.
- Prowadzi czynności mandatowe oraz nabycia sprawdzające w celu weryfikacji prawidłowości wywiązywania się podatników z obowiązku ewidencjonowania obrotu za pomocą kas fiskalnych i wydawania paragonu fiskalnego.
- Przygotowuje wnioski o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych w celu umożliwienia prawidłowego poboru podatku.
- Wykonuje czynności sprawdzające nie zastrzeżone do właściwości innych komórek organizacyjnych w celu weryfikacji poprawności rozliczeń podatkowych.
- Przygotowuje projekty postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań organu podatkowego.
- Wykonuje zadania w zakresie współpracy z urzędami celno-skarbowym, a także z innymi organami w celu ujawniania nieprawidłowości podatkowych.
- Przygotowuje projekty orzeczeń w zakresie kar porządkowych w celu wyegzekwowania realizacji obowiązków podatkowych.
- Prowadzi postępowania w zakresie sprzeciwu przedsiębiorcy na działania organu kontroli w celu przedstawienia stanowiska kontrolujących w kwestiach spornych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i innych przepisów prawa podatkowego
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości
- Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
Zobacz podobne oferty
Referent
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
-
- szkolenie bhp, ppoż, poznanie obowiązujących dokumentów, statut- regulamin pracy, uchwały, wytyczne, rejestry, karty pracy, wykazy, ewidencje, obsługa klientów, obsługa...
Młodszy referent
-
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: 2024-11-02
-
- Obsługa programu ewidencyjnego TurboEwid 2000 (w częci), kserokopiarki, faksu, komputera, przyjmowanie i wysyłka poczty, przyswajanie wiedzy w zakresie wdrożenia stosowanych...
Młodszy referent - wydział komunikacji i dróg
-
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: 2024-10-28
-
- Obsługa elektronicznego Systemu Sterowania Ruchem Interesantów. Obsługa kserokopiarki, faksu oraz komputera. Przyjmowanie i wysyłka poczty Wydziału Komunikacji i Dróg. Pomoc przy...