Praca: Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta


Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.


Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.com.

Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta

Zadania:

  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
  • Odpowiedzialność za jakość realizowanych usług zgodnie z ustalonymi KPI
  • Nadzór oraz bieżąca obsługa w ramach procesu obsługi reklamacji
  • Raportowanie i analiza wskaźników jakościowych (w tym reklamacji)
  • Wykonywanie audytów jakościowych
  • Współpraca z innymi zespołami w zakresie poprawy jakości świadczonych usług

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta (min. 1 rok)
  • Znajomość definiowania i sposobu pomiaru wskaźników jakościowych w zdalnej obsłudze klienta
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów, samodzielność w działaniu
  • Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up’ie
  • Decyzyjność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Customer Support Representative

  • Woodward Poland Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: dzisiaj
    • DUTIES: Processing and maintaining customer purchase orders, interfacing with customers on a day-to-day basis. Responding to customer pricing requests per established price list....

  • Zobacz więcej
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Multimedia Polska S.A. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz Dodane: 2021-09-13
    • Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas wszystkich, którzy pragną się rozwijać, zarabiać i...

  • Zobacz więcej
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

  • AURA Technologies Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2021-09-09
    • Uwaga! Możliwość pracy zdalnej Zadania: bieżąca i posprzedażna obsługa Klientów, obsługa zgłoszeń telefonicznych, korespondencja e-mailowa, obsługa czatu na www,...

  • Zobacz więcej