Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Genpact
jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.

 

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Poszukujemy kandydatów chętnych do pracy dla świetnej organizacji i naszego klienta - firmy Unilever.

Obowiązki:
  • Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów
  • Przeglądanie i podawanie informacje o stanie swoich zamówień, dostaw i faktur
  • Sprawdzanie ceny i jakości produktów
  • Kontakt z klientami drogą mailową / telefoniczną
  • Dbanie o poprawność dokumentacji
  • Przygotowanie odpowiednich dokumentów do zamówień (eksport, transport, cło)
  • Odpowiedzialność za proces (znajomość procedur, zasad)
  • Wdrażanie ulepszeń w obecnych procesach
  • Współpraca z innymi zespołami
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
  • Komunikatywny poziom języka angielskiego min. B2
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)
  • Myślenie analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Kultura osobista i umiejętność właściwego postępowania z klientem
  • Wysoka motywacja i chęć do nauki
  • Doświadczenie w pracy z SAP, dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość uczestnictwa w nowych projektach
  • Możliwość rozwoju
  • Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa)

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed.

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about-us/privacy-notice-for-employment-candidates.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (język francuski)

  • eobuwie.pl S.A. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: dzisiaj
    • Czym będziesz się zajmować?: Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania Klientów, Udzielaniem informacji Klientom,...

  • Zobacz więcej
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
    • Miejsce pracy: Praca zdalna 100% Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wynagrodzenie: 5500zł brutto + premie Twoje przyszłe zadania: Profesjonalna obsługa naszego nowego Klienta w...

  • Zobacz więcej