Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim


Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Miejsce pracy: Włocławek
Nr ref.: SDO/WS-04/2021/2021/4/67
Opis stanowiska:
  • Budowanie pozytywnych relacji z obecnym oraz potencjalnym Klientem
  • Kompleksowa obsługa Klienta – telefoniczna, e-mail, bezpośrednia
  • Doradztwo w doborze produktów lub usług z oferty Spółki
  • Wprowadzanie do systemu zamówień złożonych przez Klientów
  • Sprawowanie nadzoru nad poprawnością cen, rabatów oraz dopłat w systemie komputerowym
  • Zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowania systemu ERP
  • Nadzór nad dokumentacją związaną z obsługą zamówień (m.in. WDT, zamówień na UPS, itp.)
  • Przygotowywanie dokumentów (faktury, korekty, WZ, CMR itp.)
  • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów wysyłek unijnych i eksportowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
  • Znajomość obsługi programu MS Excel w stopniu średniozaawansowanym
  • Znajomość systemu ERP
  • Umiejętność odczytu niezbędnych informacji dotyczących zamówień, cen, rabatów, dostępności towarowej, dat produkcji, wysyłki, dostawy itp.
  • Umiejętność komunikacji
Oferujemy:
  • Zatrudnienie bezpośrednio u Naszego Klienta  w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
  • Benefity Spółki
Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@workservice.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

  • SITEL Polska Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2021-05-16
    • W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej . Oczekujemy Znajomości języka...

  • Zobacz więcej
  • Customer Service Agent with German

  • Genpact PL Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2021-05-16
    • Responsibilities Provides consumers and professionals with product information following all policies, procedures and documentation Explains complex terms/information in layman terms to...

  • Zobacz więcej