Praca: Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta


Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel. Aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 94B poszukujemy osób na stanowisko: Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta 3/4 etatu

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 94B

Czym będziesz się zajmować?

  • Obsługą Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek 
  • Doradztwem w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów 
  • Dbaniem o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomocą w zakresie serwisu i napraw 
  • Obsługą Klientów na kasie i na hali sprzedaży

Po czym poznasz, że radzisz sobie świetnie?

  • Po wskaźniku NPS, czyli informacji zwrotnej od Klientów w zakresie jakości obsługi 
  • Po poziomie sprzedaży usług dodatkowych
Jakie mam wymagania?

Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, masz zmysł organizatora i naturalną chęć niesienia pomocy innym.

 

Dodatki: 
  • Premie za wyniki
  • Testowanie gadżetów
  • Prywatna opieka medyczna
  • Fajny zespół
  • Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatki okolicznościowe
Jakie mamy opcje rozwoju?

Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta-> Ekspert/ka ds. Obsługi Klienta-> Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta-> Kierownik ds. Obsługi Klienta-> Store Manager

 

Zainteresowany? Czekamy na Twoją aplikację!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ