Praca: Starszy referent
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
-praca administracyjno – biurowa w siedzibie komendy, od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:30 – 15:30, w sytuacjach kryzysowych możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy i święta,
-bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami,
-główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Wymuszona pozycja ciała, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
-praca wymagająca dobrej komunikatywności i organizacji pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne,
- Komenda posiada również własne archiwum zakładowe, które usytuowane jestna I piętrze budynku B,
- bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), dostęp do stanowiska pracy prowadzi poprzez bieg schodowy.
Zakres zadań
- prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
- obsługuje System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD RP)
- prowadzi rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej
- pełni funkcję Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- pełni funkcję Specjalisty ds. Ochrony Danych
- prowadzi dokumentację związaną ze sprawozdawczością miesięczną, kwartalną, półroczną i roczną
- redaguje pisma i przygotowuje korespondencję okolicznościową (listy, gratulacje, dyplomy)
- pełni nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i obiegu dokumentów w komendzie powiatowej
- prowadzi archiwum komendy powiatowej i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
- współorganizuje uroczystości, okolicznościowe apele i zawody sportowo – pożarnicze
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych w administracji publicznej
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i prawa administracyjnego
- znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność, dyspozycyjność, systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, kreatywność i samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
- posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa
- znajomość obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD RP)
- znajomość pragmatyki służbowej
Zobacz podobne oferty
Referent księgowości
-
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Nowe Dodane: wczoraj
-
- szkolenie BHP i P/POŻ; zapoznanie z zakładowym planem kont oraz programem finansowym; drukowanie dokumentów: PZ, faktur, raportów; przygotowanie dokumentacji papierowej do archiwum;...
Referent ds. księgowości
-
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: wczoraj
-
- Zapoznanie się z regulaminami szpitala, szkolenie BHP i p. poż, szkolenie z ochrony danych osobowych. Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych. Analiza kont...
Referent ds administracji
-
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: wczoraj
-
- zapoznanie się z aktami prawa zakładowego, strukturą zakładu oraz obiegiem wpływających pism, dokumentów, zapoznanie się z obowiązkami na stanowisku pracy dot obsługi klienta,...