Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Świecie
Numer: StPr/25/0039
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się ze sposobem przyjmowania wniosków oraz pism od beneficjentów i instytucji zewnętrznych, ich ewidencjonowaniem i obsługą, zapoznanie się ze sposobem zakładania teczek aktowych, spraw obsługiwanych przez biuro, udzielanie informacji dot programów pomocowych, terminów składania wniosków, udzielanie informacji w zakresie prowadzenia ksiąg rejestracji zwierząt, zapoznanie się z regulaminami i przepisami, zapoznanie się ze strukturą organizacyjną ARiMR ze szczególnym uwzględnieniem Biura Powiatowego w Świeciu, zapoznanie się z pracą w kancelarii, pomoc w bieżącej obsłudze poczty przychodzącej i wychodzącej, zdobycie wiedzy z zakresu programów pomocowych realizowanych przez ARiMR
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Świecie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu



Zobacz podobne oferty

  • Technik prac biurowych

  • Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Tuchola Dodane: 2025-02-09
    • pomoc w archiwizowaniu dokumentacji przygotowywanie korespondencji do wysyłkiprzygotowywanie metryk sprawwykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna stażu Wymagania...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik kancelaryjny (staż)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz Dodane: 2025-02-08
    • zgodny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: staż FEdKP (II) - PaulinaWymagana biegła obsługa komputera (WORD, EXCEL).

  • Zobacz więcej
  • Pracownik administracyjno-biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-02-08
    • odpowiedzialność za administracyjne funkcjonowanie biuranadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentóworganizacja przestrzeni biurowejprzygotowanie pism i korespondencji...

  • Zobacz więcej