Praca: Asystent do spraw księgowych


Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Asystent do spraw księgowych
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0121
OBOWIĄZKI:
układanie dokumentów zgodnie z zasadami panującymi w dziale księgowym; kompletowanie dokumentów dla biura rachunkowego, kompletowanie dowodów księgowych; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi; archiwizowanie dokumentów księgowych; dbanie o porządek w dziale księgowym;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

minimalny poziom wykształcenia: średnie;komunikatywność, dobra znajomość podstawowych programów komputerowych;staż dla osoby w wieku 18-29 lat lub powyżej 50 roku życia lub długotrwale bezrobotnej lub z niepełnosprawnościami lub o niskich kwalifikacjach i/lub kompetencjach lub kobiety

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy



Zobacz podobne oferty

  • Asystent działu kadr i administracji

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
    • - wsparcie pracowników w zakresie prowadzenia bieżących spraw;- realizacja bieżących zadań administracyjnych;- sporządzanie umów, pism i dokumentów biurowych;- udział w...

  • Zobacz więcej
  • Asystent specjalisty działu pomocy technicznej

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-03-09
    • zapewnienie profesjonalnej, wysokiej obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi zasadamirozwiązywanie problemów technicznych związanych z systememkonfiguracja systemu dla nowych...

  • Zobacz więcej
  • Asystent do spraw księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-03-07
    • Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Wzgórze Wolności Wymagania konieczne:...

  • Zobacz więcej