Praca: Asystent notariusza
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Asystent notariusza
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0521
OBOWIĄZKI:
prowadzenie elektronicznego repertorium i ksiąg papierowych kancelarii, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych, projektów poświadczeń i aktów notarialnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z klientem kancelarii
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
warunek konieczny: doświadczenie w pracy biurowejpozostałe wymagania: obsługa komputera i urządzeń biurowych, pakiet MS Office, opracowywanie i redagowanie dokumentów, język angielski (podstawy), sumienność, punktualność, dokładnośćmile widziane: doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Asystent usług pocztowych
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-04-07
-
- obsługa okienka pocztowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie (doświadczenie...
Asystent specjalisty działu pomocy technicznej
-
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-04-07
-
- zapewnienie profesjonalnej, wysokiej obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi zasadamirozwiązywanie problemów technicznych związanych z systememkonfiguracja systemu dla nowych...
Asystent ds. organizacji eventów i e-learningu
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-04-07
-
- przygotowanie kursów online, wspieranie działań fundacji i edukacji dla zwiększenia świadomości w zakresie bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska, opracowywanie...