Praca: Asystentka ds. eksportu


Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Asystentka ds. eksportu
Miejsce pracy: Śmielin
Numer: StPr/24/0751
OBOWIĄZKI:
budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z zagranicznymi klientami biznesowymi , przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych. prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie warunków współpracy, koordynacja procesów eksportowych firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Odporność na stres
Uprawnienia: Proaktywna rola w kontaktach z klientami
Uprawnienia: umiejętności sprzedaży-prezwentacja oferty oraz radzenie sobie z zastrzeżeniami


Wymagania inne:

znajomość języka francuskiego i angielskiegopozyskiwanie potencjalnych kontrahentów

Miejsce pracy:

Śmielin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią



Zobacz podobne oferty

  • Asystent do spraw księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: wczoraj
    • Wprowadzanie dokumentów do programów księgowych i przygotowanie zestawień dla klientów biura.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska Wymagania konieczne:...

  • Zobacz więcej
  • Asystentka ds. eksportu

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Śmielin Dodane: 2024-09-11
    • budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z zagranicznymi klientami biznesowymi , przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych. prowadzenie negocjacji...

  • Zobacz więcej
  • Asystent do spraw księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Golub-Dobrzyń Dodane: 2024-08-24
    • wg.programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

  • Zobacz więcej