Praca: Inspektor wojewódzki


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0422
OBOWIĄZKI:
Stanowisko inspektora wojewódzkiego w Oddziale do spraw ustalania poziomu potrzeby wsparciaOsoba na tym stanowisku:- wpisuje w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności decyzje ustalające poziom potrzeby wsparcia;- organizuje posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji, w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań;- przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenia poziomu potrzeby wsparcia w celu ich dalszego procedowania;- udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia;- obsługuje telefonicznie i mailowo interesantów Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w celu udzielenia im informacji na temat postępowania w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia;- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział, w celu wyjaśnienia konkretnej sprawy;- wykonuje inne obowiązki zapisane w zakresie działania oddziału lub polecenia zlecone przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe;pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracyjnej publicznej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);- znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, ustawy o świadczeniu wspierającym, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce; - kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, współdziałanie w grupie, odporność na stres, efektywna komunikacja; - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;d o d a t k o w ewykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, praca socjalna, socjologia, pedagogika lub psychologia; pozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień związanych z niepełnosprawnością;- znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;- znajomość pracy w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności.Co oferujemy:- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku); - atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;- stojaki na rowery na terenie Urzędu; - możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK Pracownicze Plany Kapitałowe.

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

5 519,94 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Zobacz podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych

  • IH Systems Sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-03-10
    • Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, kontrahentami oraz usługodawcami w zakresie procesów certyfikacji, sprzedaży Nadzór nad realizacją...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik biura administracji

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-03-08
    • dbanie o prawidłowy obieg korespondencji w firmieobsługa dokumentacji transportowejobsługa urządzeń biurowychkomunikacja z kontrahentamiStaż odbywać się będzie w Fordonie...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik administracyjny

  • Powiatowy Urząd Pracy w Płocku Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Tłuchowo Dodane: 2025-03-04
    • - przyjmowania i ewidencjonowanie korespondencji - sporządzanie dokumentacji powykonawczych 8 - 16EFS + Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

  • Zobacz więcej