Praca: Inspektor


Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 157408

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wysiłek fizyczny, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).  


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze, w pokoju wieloosobowym, (wejście
od ul. Konarskiego 1-3, posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

Zakres zadań

  • dokonuje rejestracji listów zwykłych i poleconych w komputerowym ,,Systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników e-Dok’’ oraz przesyłek poleconych wyłączonych z systemu ,,e-Dok’’ we właściwych dziennikach korespondencyjnych w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie;
  • przyjmuje korespondencję z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu i we Włocławku oraz dokonuje jej rejestracji i rozdzielenia na poszczególne komórki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie;
  • przygotowuje i wysyła korespondencję do Urzędu Marszałkowskiego, starostw powiatowych, urzędów miast, gmin i do określonych jednostek administracji zespolonej w celu właściwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urzędzie;
  • odbiera korespondencję elektroniczną kierowana do Urzędu z pomocą Platformy ePUAP, w celu nadania właściwego biegu przesłanej dokumentacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, kopia świadectwa dojrzałości)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze kancelaryjnej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy)
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne’’ albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • Kompetencje niezbędne: odporność na stres, współdziałanie w grupie, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów: ustawy o dostępie do informacji publicznej, Statut i Regulamin Urzędu


Zobacz podobne oferty

  • Inspektor

  • Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Brodnica Dodane: 2025-10-30
    • Warunki pracy Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca wykonywana w siedzibie Urzędu oraz w terenie (legalizacja i wzorcowanie przyrządów pomiarowych...

  • Zobacz więcej
  • Inspektor

  • Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek Dodane: 2025-10-30
    • Warunki pracy Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca wykonywana w siedzibie Urzędu oraz w terenie (legalizacja i wzorcowanie przyrządów pomiarowych...

  • Zobacz więcej
  • Inspektor wojewódzki

  • Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-10-20
    • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa...

  • Zobacz więcej