Praca: Pracownik administracyjno-techniczny


Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Pracownik administracyjno-techniczny
Miejsce pracy: Brzeźno
Numer: StPr/25/0482
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie butli ciśnieniowych do dozoru technicznego, znakowanie butli znakowarką BUDDY 60 cechami niezbędnymi dla dozoru technicznego, na podstawie znakowanych cech na butli uzupełnienie dokumentacji technicznej na butle ciśnieniowe, zapisywanie ich w systemie i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych, koordynowanie pracy z pracownikiem Dozoru Technicznego, korespondencja z Urzędem Dozoru Technicznego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Mile widziane prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Brzeźno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim



Zobacz podobne oferty

  • Pracownik do spraw obsługi projektów i programów

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: wczoraj
    • pomoc w pozyskiwaniu nowych klientówprzygotowanie ofertyplanowanie robót montażowychocena technicznawycena kalkulacja i kosztorysowaniewspółpraca oraz nadzór (pomoc) nad pracami...

  • Zobacz więcej
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

  • UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-09-06
    • referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej...

  • Zobacz więcej
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

  • UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-09-06
    • referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej...

  • Zobacz więcej