Praca: Pracownik administracyjny - sekretarka/sekretarz


WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU
Pracownik administracyjny - sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/1047
OBOWIĄZKI:
a)odbieranie telefonów, przyjmowanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich b)proaktywne zarządzanie kalendarzem Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w celu optymalizacji harmonogramów a także koordynowanie, planowanie i organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych c)zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznejd)nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów i informacji w Urzędziee)monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych f)wysyłanie dokumentów w systemach informatycznychg)zastępstwo w czasie nieobecności pracownika kancelarii w zakresie ewidencjonowania pism wpływających i wychodzących w systemach informatycznych, h)wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika działu, dyrektora oraz zastępcę dyrektora zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.link do oferty pracy: https://www.torun.wkz.gov.pl/bip/art/files/691
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe magisterskie1.Na podstawie art. 3 Ustawy z dnia 16 września 1982 r o pracowniach urzędów państwowych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1917 ze zm.) w urzędzie wojewódzkim może być zatrudniona osoba która:a)jest obywatelem polskim, b)korzysta z pełni praw publicznych,c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.2.Wykształcenie:niezbędne: wyższe magisterskie 3.Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędny: co najmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku, 4.Wiedza specjalistyczna:niezbędna: a)znajomość przepisów prawnych w zakresie KPA i opłat skarbowych, b)umiejętność obsługi urządzeń biurowych, c)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), d)znajomość obsługi EZD, e-Dok, e-Puap, e-Doręczenia,e)bardzo dobra znajomość zasad pisowni w języku polskim.5.Niezbędne predyspozycje osobowościowe:a)wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne b)radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stresc)komunikatywność i umiejętność pracy w zespoled)doskonała organizacja pracy i samodzielnośće)wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzif)dokładność i dbałość o szczegółyg)zdolności analityczneh)inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie obowiązkówi)łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientamij)uczciwość i rzetelność

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

7 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

praca w godz. 8:00-15:127.Warunki zatrudnienia:a)pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na okres 1 roku,b)warunki dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony są ustalane po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego, 8.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)Wymiar etatu: 0,9b)wymiar czasu pracy: przeciętnie 36 godzin tygodniowoc)usytuowanie stanowiska pracy: pierwsze piętro budynku trzypiętrowego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6%.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Zobacz podobne oferty

  • Sekretarka

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Sępólno Krajeńskie Dodane: dzisiaj
    • wykonywanie czynności kancelaryjnych np. przyjmowanie korespondencji do wysyłki, obieg dokumentów w urzędzie; obsługa urządzeń biurowych:komputer, ksero; obsługa systemów...

  • Zobacz więcej
  • Sekretarka

  • Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Mogilno Dodane: wczoraj
    • praca związana z w/w stanowiskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

  • Zobacz więcej
  • Sekretarka

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Nakło nad Notecią Dodane: 2025-07-03
    • - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną prokuratury,- zszywanie i porządkowanie akt,- obsługa kserokopiarki,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,- digitalizacja akt,-...

  • Zobacz więcej