Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Golub-Dobrzyń
Numer: StPr/24/0351
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z pracą Oddziału Ekonomicznego i Administracyjnego w PSSE w Golubiu-Dobrzyniupomoc w przygotowaniu, gromadzeniu i przekazaniu dokumentów do Archiwum Zakładowego pod nadzorem osoby zajmującej się archiwizacją dokumentów,pomoc w prowadzeniu bieżącej dokumentacji, sporządzaniu i opracowywaniu okresowych sprawoznań dot. spraw pracowniczych, planów pracy, ocen i analiz z zakresu realizowanych zadańpomoc w kompletowaniu dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracypozostały zakres obowiązków zgodnie z załączonym programem stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie i pokrewne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Golub-Dobrzyń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu



Zobacz podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dragacz Dodane: 2024-09-17
    • Obsługa korespondencji i dokumentacji, przyjmowanie, sortowanie i rozsyłanie korespondencji, tworzenie i edytowanie dokumentów, obsługa telefonu i komunikatora z klientami,...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Kozłowo (pow. świecki, gm. Świecie), Kozłowo Dodane: 2024-09-17
    • Przygotowanie sprawozdań, raportów, prowadzenie korespondencji działu, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Obsługa systemu...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: 2024-09-17
    • obsługa programu Płatnik, Rewizor, Rachmistrz, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokumentów, utrzymanie czystości stanowiska pracy...

  • Zobacz więcej