Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0284
OBOWIĄZKI:
staż: obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonów, faksów, telefaksów, kserokopiarek) obsługa klienta (przedstawianie ofert firmy), obsługa poczty mailowej, zarządzanie dokumentacja biurową, kserowanie, skanowanie pism, materiałów,porządkowanie i archiwizacja dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów oraz studentów, szukanie nowych sposobów dotarcia do klientów, monitorowanie rynku i konkurencji, prowadzenie rozmów telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

znajomość języka angielskiego A-1, A-2

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Zobacz podobne oferty

  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Golub-Dobrzyń Dodane: wczoraj
    • wg programu stazu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: obowiązkowosć, systematyczność, samodzielność, komunikatywnosć, zdolność...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
    • obsługa klienta w serwisie urządzeń przemysłowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, techniczne Wymagania inne: wykształcenie: min. średnie techniczne,...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik biurowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: wczoraj
    • praca z dokumentami związanymi z zatrudnieniem pracowników - cudzoziemcówStaż odbywać się będzie Śródmieście Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

  • Zobacz więcej