Praca: Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0284
OBOWIĄZKI:
staż: obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonów, faksów, telefaksów, kserokopiarek) obsługa klienta (przedstawianie ofert firmy), obsługa poczty mailowej, zarządzanie dokumentacja biurową, kserowanie, skanowanie pism, materiałów,porządkowanie i archiwizacja dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów oraz studentów, szukanie nowych sposobów dotarcia do klientów, monitorowanie rynku i konkurencji, prowadzenie rozmów telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: komunikatywność
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
znajomość języka angielskiego A-1, A-2
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Pracownik biurowy-magazynier
-
Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Kawki Dodane: wczoraj
-
- Praca związana z przyjęciem i wydaniem zboża w magazynie; obsługa laboratorium. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: wykształcenie min....
Pracownik biurowy
-
Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Golub-Dobrzyń Dodane: 2025-03-15
-
- wg programu stazu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: obowiązkowosć, systematyczność, samodzielność, komunikatywnosć, zdolność...
Pracownik biurowy
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-03-15
-
- staż: obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonów, faksów, telefaksów, kserokopiarek) obsługa klienta (przedstawianie ofert firmy), obsługa poczty mailowej,...