Praca: Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko
Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)
Obowiązki:
- Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
- Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Monitorowanie realizacji zleceń i rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z załadunkami oraz rozładunkami
- Dbałość o serwis świadczonych usług transportowych
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zorientowanie na osiąganie celów biznesowych i wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole i podejście proaktywne
- Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Dynamika w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Pracę w dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju
Zobacz podobne oferty
Contact Centre Representative I with Dutch
-
Aon Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: dzisiaj
-
- What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’...
Customer support specialist with German and English
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: dzisiaj
-
- The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to...
Customer care representative with Polish
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: dzisiaj
-
- The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by...