Praca: Pracownik ds. administracyjno-biurowych


Ogłoszenie numer: 9923701, z dnia 2025-05-28

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i archiwizacja dokumentów firmowych
  • Wystawianie faktur i bieżąca współpraca z księgowością
  • Wsparcie przełożonych w zakresie spotkań i dokumentacji
  • Pomoc w kontrolowaniu budżetu operacyjnego
  • Udział w sprawach kadrowo-administracyjnych
  • Koordynowanie przepływu informacji w biurze
  • Czynności spedycyjne i nadzór nad załadunkami

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Dobra znajomość Google Docs i Google Sheets
  • Wysoka samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, odporność na stres, zaangażowanie
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Laptop i telefon służbowy
  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy
  • Wspierające środowisko w rozwijającym się zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

  • Pracownik kancelaryjny

  • Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Koneck Dodane: 2025-05-31
    • Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej;Planowania i organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań;Przyjmowanie i obsługa interesantów;Udzielanie informacji...

  • Zobacz więcej
  • Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

  • Klient portalu Praca.pl Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-05-28
    • Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja. Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie. Współpraca z Zarządem:...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik administracyjno-biurowy

  • Wirtualna Planeta sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-05-27
    • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości,...

  • Zobacz więcej