Praca: Pracownik ds. administracyjnych
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/25/0501
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością administracyjną.2. Obsługa interesantów.3. Współpraca z innymi działami.4. Prowadzenie dziennika korespondencji.5. Porządkowanie akt.6. Organizaowanie wyjazdów służbowych i spotkań służbowych.7. Opisywanie faktur.8. Prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, znakowanie inwentarzu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Znajomość MS Office, obsługa komputeraPreferujemy kierunki: administracja, finanse i rachunkowość, jednak nie jest to obligatoryjneJęzyk angielski w stopniu podstawowymInne: umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność, odpowiedzialność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Bydgoszcz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Zobacz podobne oferty
Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych
-
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 20 Dodane: 2025-04-15
-
- OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich...
Specjalista
-
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-04-07
-
- Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe 2. Permanentna obsługa klientów...
Starszy inspektor wojewódzki
-
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-04-04
-
- Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa...