Praca: Pracownik kancelaryjny


Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Koneck
Numer: StPr/25/0327
OBOWIĄZKI:
Obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej;Planowania i organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza spotkań;Przyjmowanie i obsługa interesantów;Udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo);Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową;Obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych);Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji urzędowej;Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Koneck


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim



Zobacz podobne oferty

  • Pracownik ds. administracyjno-biurowych

  • Klient portalu Praca.pl Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-05-28
    • Organizacja i archiwizacja dokumentów firmowych Wystawianie faktur i bieżąca współpraca z księgowością Wsparcie przełożonych w zakresie spotkań i dokumentacji Pomoc w...

  • Zobacz więcej
  • Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

  • Klient portalu Praca.pl Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-05-28
    • Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja. Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie. Współpraca z Zarządem:...

  • Zobacz więcej
  • Pracownik administracyjno-biurowy

  • Wirtualna Planeta sp. z o.o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-05-27
    • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości,...

  • Zobacz więcej