Praca: Recepcjonista/ka


ZŁOTA KROPLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Recepcjonista/ka
Miejsce pracy: Wądzyn
Numer: StPr/25/0507
OBOWIĄZKI:
Obsługa recepcji i prace biurowe zlecone przez przełożonego. Zameldowanie i wymeldowanie, obsługa gości hotelu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe jako recepcjonista; umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych; podstawowa znajomość języka angielskiego.---------------------------------------------------------------------------------------------Praca dwuzmianowa (8 lub 12 godz. dziennie w przedziale godzinowym 08:00 - 20:00 - do uzgodnienia z pracodawcą)Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia Gotowość do pracy w systemie zmianowym, weekendy i święta.

Miejsce pracy:

Wądzyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy



Zobacz podobne oferty

  • Recepcjonista-menadżer

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Nakło nad Notecią Dodane: 2025-08-26
    • obsługa kursantó, sprzedaż karnetów, przyjmowanie opłat, udzielanie informacji o ofercie, obsługa poczty e-mail, telefonu, prowadzenie social mediów , pisanie postów oraz...

  • Zobacz więcej
  • Recepcjonista

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Ostromecko Dodane: 2025-08-25
    • nauka obsługi systemu rezerwacyjnego SOHO oraz rozliczeniowego subiektnauka sporządzania raportównauka prowadzenia rejestrów sprzedażypomoc w udzielaniu gościom informacjinauka...

  • Zobacz więcej
  • Recepcjonista

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-08-25
    • pomoc w efektywnym zarządzaniu rezerwacjami i kalendarzemdbanie o wizerunek firmyprowadzenie dokumentacji aktualizacja akt klientówwitanie klientów i zarządzanie kolejkąkontakt...

  • Zobacz więcej