Praca: Referent ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0756
OBOWIĄZKI:
zapisywanie pacjentów na wizyty
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

mile widziane osoby z niepełnosprawnością

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 582 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Zobacz podobne oferty

  • Referent w dziale sprzedaży

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno Dodane: 2025-05-06
    • realizacja zamówień krajowych, przyjmowanie, uzgadnianie warunków i potwierdzanie realizacji zamówień, zlecanie realizacji zamówień do Magazynu lub do działu Produkcji,...

  • Zobacz więcej
  • Referent działu informacji i łączności

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Potulice Dodane: 2025-05-01
    • obsługa systemów operacyjnych komputerów i serwerów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

  • Zobacz więcej
  • Referent w sekcji gospodarki nieruchomościmi

  • Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz Dodane: 2025-05-01
    • prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie średnie (mile widziane budowalne), znajomość obsługi komputera pakiet office,...

  • Zobacz więcej