Praca: Referent ds. obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0756
OBOWIĄZKI:
zapisywanie pacjentów na wizyty
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
mile widziane osoby z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
5 582 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Referent w dziale sprzedaży
-
Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno Dodane: 2025-05-06
-
- realizacja zamówień krajowych, przyjmowanie, uzgadnianie warunków i potwierdzanie realizacji zamówień, zlecanie realizacji zamówień do Magazynu lub do działu Produkcji,...
Referent działu informacji i łączności
-
Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Potulice Dodane: 2025-05-01
-
- obsługa systemów operacyjnych komputerów i serwerów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Referent w sekcji gospodarki nieruchomościmi
-
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz Dodane: 2025-05-01
-
- prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie średnie (mile widziane budowalne), znajomość obsługi komputera pakiet office,...