Praca: Sekretarka


SĄD REJONOWY W ŚWIECIU
Sekretarka
Miejsce pracy: Świecie
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie biura podawczego – wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, wysyłaniem i przygotowywaniem przesyłek do nadania w placówce urzędu pocztowego,- obsługa centrali telefonicznej,- przyjmowanie poczty od interesantów,- doręczanie poczty do Prokuratury Rejonowej w Świeciu, Komorników Sądowych przy Sądzie Rejonowym w Świeciu, Komendy Powiatowej Policji w Świeciu,- roznoszenie poczty do sekretariatów sądowych oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w Świeciu,- obsługa informatyczna systemów sądowych,- szycie i numerowanie akt sądowych,- umieszczanie aktach poświadczeń odbioru,- przygotowywanie akt do spisu archiwalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: komunikatywność, obsługa klienta


Wymagania inne:

[Inne] : doświadczenie pracy w biurze co najmniej 6 m-cy

Miejsce pracy:

Świecie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu



Zobacz podobne oferty

  • Sekretarka w kancelarii prawnej

  • Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Mogilno Dodane: 2025-10-28
    • prowadzenie obsługi administracyjno - biurowej sekretariatu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, wspieranie pracy prawników, obsługa korespondencji, przyjmowanie gości...

  • Zobacz więcej