Praca: Sekretarka/sekretarz
Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Szubin
Numer: StPr/25/0518
OBOWIĄZKI:
- Szkolenie BHP i z Ochrony danych osobowych, - zapoznanie się z Ustawą o Prokuraturze oraz regulaminem wewnętrznego urzędowania,- zapoznanie się z Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracjiw powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury,- zapoznanie się z Regulaminem Pracy w jednostkach organizacyjnych prokuratury okręgu bydgoskiego,- obsługa urządzeń biurowych,- zszywanie, porządkowanie i odkładanie akt,- sporządzenie Spisów archiwalnych,- pomoc w prowadzeniu Archiwum Zakładowego,- wykonywanie innych poleceń Prokuratora Rejonowego i Kierownika sekretariatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szubin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Zobacz podobne oferty
Sekretarz gminy
-
Gmina Wielgie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Wielgie Dodane: 2025-07-08
-
- 1) kierowanie pracą referatu GSO; 2) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy Urzędu Gminy; 3) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy; 4) nadzór nad...
Pracownik administracyjny - sekretarka/sekretarz
-
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-07-07
-
- a)odbieranie telefonów, przyjmowanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich b)proaktywne zarządzanie kalendarzem Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora...
Sekretarka
-
Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Sępólno Krajeńskie Dodane: 2025-07-07
-
- wykonywanie czynności kancelaryjnych np. przyjmowanie korespondencji do wysyłki, obieg dokumentów w urzędzie; obsługa urządzeń biurowych:komputer, ksero; obsługa systemów...