Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
- Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim;
- Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera.
Pracodawca oferuje:
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
- Pakiet benefitów pracowniczych;
- Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Pracę w komfortowym biurze.
Zobacz podobne oferty
Customer support specialist with German and English
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to...
Customer Care Specialist with Dutch
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in...
Hebrew Speaking Customer Care Associate
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts Understanding customer’s...