Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bydgoszcz
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących
- Realizowaniem planów sprzedażowych
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Nastawienie na cele sprzedażowe
- Wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty
Aplikuj już teraz!
PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta
-
GRAFPOL B.M.Meszkes Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-10-31
-
- doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista komunikatywność znajomość...
Happiness Support Agent z j. niemieckim
-
Concentrix Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz Dodane: 2025-10-20
-
- Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze...
Happiness Support Agent z j. niemieckim
-
Concentrix Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek Dodane: 2025-10-20
-
- Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze...
