Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0640
OBOWIĄZKI:
- profesjonalna obsługa klienta;- przyjmowanie zamówień, dyspozycja wysyłek;- wystawienie faktur;- rozpatrywanie reklamacji;- windykacja należności;- kontrola rabatów i cen przypisanych klientowi;- sporządzanie raportów, zestawień;- przesuwanie dostaw do sklepów firmowych;- współpraca ze wszystkimi działami Firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wymagane: wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość Excel, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność w realizacji obowiązków, zdolność budowania dobrych relacji z klientem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
4 830 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
-
Planika Sp. z o. o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-04-15
-
- Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: 2025-03-28
-
- Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa - praca hybrydowa Cała Polska - praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba...