Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0748
OBOWIĄZKI:
Wsparcie administracyjne działań firmy - praca w sekretariacieProwadzenie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmyTworzenie i publikowanie treści na profilach firmy w mediach społecznościowychPlanowanie i realizacja kampanii marketingowych w InternecieKomunikatywność, wysoka kultura osobista i orientacja na klientaZnajomość podstaw marketingu internetowego oraz obsługi social mediów w celach biznesowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
Uprawnienia: Social media w marketingu i reklamie
Uprawnienia: umiejetności interpersonalne
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Tworzenie treści marketingowych[Umiejętność 1] : Planowanie i realizacja działań marketingowychmile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Specjalista Obsługi Klienta
-
GRUPA PZU Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Sępólno Krajeńskie Dodane: 2025-04-30
-
- Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy...
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
-
Planika Sp. z o. o. Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-04-29
-
- Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami...
Specjalista ds. obsługi klienta
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-04-25
-
- - profesjonalna obsługa klienta;- przyjmowanie zamówień, dyspozycja wysyłek;- wystawienie faktur;- rozpatrywanie reklamacji;- windykacja należności;- kontrola rabatów i cen...