Praca: Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Piechcin
Czym będziesz się zajmować?
- Zarządzanie informacją zwrotną od klientów- wsparcie dla pionu handlowego
- Budowanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Bieżący przepływ informacji w zespole oraz pomiędzy działami
- Zapewnienie poprawności danych na transakcjach sprzedażowych w systemach IT
Co zyskasz?
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Jeśli masz:
- Wykształcenie wyższe
- Min. roczne doświadczenie w dziale sprzedaży, logistyki, handlowym
- Wiedza z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, logistyki i łańcucha dostaw, analizy danych
- Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Orientacja na klienta i wyniki
- Doskonała organizacja pracy, odporność na stres, umiejętność komunikowania się, wysoka kultura osobista
Zobacz podobne oferty
Customer support specialist with German and English
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to...
Customer Care Specialist with Dutch
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in...
Hebrew Speaking Customer Care Associate
-
Foundever Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Dodane: wczoraj
-
- The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts Understanding customer’s...