Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

  • Grupa Pascal Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: wczoraj
    • Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe...

  • Zobacz więcej