Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media


Ogłoszenie numer: 10001311, z dnia 2025-06-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
  • Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
  • Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
  • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
  • Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

  • Grupa Pascal Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2025-06-23
    • Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z...

  • Zobacz więcej
  • Specjalista ds. promocji

  • Klient portalu Praca.pl Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2025-06-20
    • Udzielanie informacji kandydatom na studia anglojęzyczne i wsparcie na etapie rekrutacji Tworzenie materiałów promocyjnych (filmy, zdjęcia, relacje) Współprowadzenie kanałów w...

  • Zobacz więcej