Praca: Staż referent do spraw administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Staż referent do spraw administracyjnych
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/24/0994
OBOWIĄZKI:
- zapoznanie się ze strukturą Centrum,- zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zadań realizowanych w TCŚR i wymogami dotyczącymi instrukcji kancelaryjnej, - zapoznanie się z przepisami prawa, na podstawie których Centrum wypłaca świadczenia, - obsługa klienta: przyjmowanie wniosków o świadczenia, udzielanie informacji,- obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji Działu, - obsługa archiwum Działu (kompletowanie teczek, załączanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, - redagowanie pism, - obsługa programów rejestracyjnych, wprowadzanie danych do systemów informatycznych, - obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, poczta elektroniczna, ksero etc.)Miejsce odbywania stażu: ul. Batorego 38/40, ul. Grudziądzka 159B
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracja
Uprawnienia: znajomość MS OFFICE


Wymagania inne:

wymagana podstawowa umiejętność obsługi programów komputerowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze sekretariatu

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Zobacz podobne oferty

  • Młodszy referent - wydział komunikacji i dróg

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: 2024-07-01
    • Obsługa elektronicznego Systemu Sterowania Ruchem Interesantów. Obsługa kserokopiarki, faksu oraz komputera. Przyjmowanie i wysyłka poczty Wydziału Komunikacji i Dróg. Pomoc przy...

  • Zobacz więcej
  • Referent

  • Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Tuchola Dodane: 2024-06-27
    • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera)...

  • Zobacz więcej