Asertywność w pracy. Jak robić to dobrze?

asertywność
Asertywność w pracy. Jak robić to dobrze?

Każda osoba podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych przede wszystkim powinna wykazywać się asertywnością. Jest to szalenie ważne w każdej branży, ponieważ znacznie wpływa na zadowolenie z pracy oraz atmosferę w konkretnym dziale w firmie.

W województwie kujawsko-pomorskim nie brakuje zadowolonych pracowników. Cieszą się oni z tego, że mogą pracować w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku. Jednak na atmosferę w miejscu zatrudnienia wpływa nie tylko pozycja przedsiębiorstwa. Przede wszystkim wpływ na ogół mają relacje między współpracownikami, a także na linii pracownik – szef. Tutaj kluczowa jest asertywność poszczególnych osób, ponieważ wpływa na całość funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Asertywność w pracy jest bardzo ważna

Ta umiejętność sprawia, że dana osoba nie daje się wykorzystywać. Nie wykonuje obowiązków, które nie należą do jej kompetencji. Aby czuć się dobrze ze sobą, musisz wypracować w sobie pewne umiejętności, które pozwolą Ci na sprawne funkcjonowanie w konkretnej przestrzeni. Mów „nie” w umiejętny sposób. Jeżeli ktoś zleci Ci wykonanie działania, które nie należy do Twoich kompetencji – powiedz o tym głośno i wyraźnie. Wytłumacz, że masz wiele innych obowiązków, które musisz wykonać w konkretnym czasie.

Brak komentarzy

Sorry, the comment form is closed at this time.