Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Nakło nad Notecią
Ogłoszenie o naborze Nr 136066

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie

  • budynek urzędu częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową, więcej informacji można znaleźć na stronie:


    https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-nakle-nad-notecia/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/A0Ab/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-14?



Zakres zadań

  • Dokonuje czynności sprawdzających, tj. weryfikuje deklaracje, informacje i zeznania podatkowe pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym oraz wzywa podatników do złożenia wyjaśnień bądź do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas tej weryfikacji
  • Wykonuje zadania związane z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi, zadania w zakresie wymiany informacji podatkowych oraz obsługuje systemy wymiany informacji podatkowych (VIES/WAIPB) i analizuje zawarte w nich informacje
  • Bada zasadność zwrotu podatku/zwrotu nadpłaty, przygotowuje projekty postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku
  • Przekazuje wnioski o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich
  • Analizuje informacje dostępne w ramach wymiany informacji podatkowych, w tym w systemach informatycznych wspomagających wymianę informacji i międzynarodową współpracę w sprawach podatkowych
  • Obsługuje i analizuje informacje podsumowujące VAT-UE
  • Udziela podatnikom informacji telefonicznie i bezpośrednio o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, w tym regulujących zagadnienia handlu wewnątrzwspólnotowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i innych przepisów prawa podatkowego
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

  • Referent księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie Dodane: 2024-05-02
    • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, sprawdzanie poprawności operacji oraz przygotowanie deklaracji podatkowych, naliczanie list płac Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

  • Zobacz więcej
  • Referent

  • Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Tuchola Dodane: 2024-05-02
    • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej...

  • Zobacz więcej
  • Starszy referent

  • Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz Dodane: 2024-05-02
    • Warunki pracy Pracownikom oferujemy: stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę rozwój umiejętności poprzez współpracę z...

  • Zobacz więcej