Praca: Technik prac biurowych
Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/24/0237
OBOWIĄZKI:
zakładanie teczek aktowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego, pomoc przy prowadzeniu spraw z zakresu wycinki drzew i krzewów przy drogach publicznych, pomoc przy prowadzeniu postępowań w zakresie wydawania zgód na budowę zjazdów na drogi publiczne, pomoc przy procedurze naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, pomoc przy uczestniczeniu w pozyskiwaniu środków z zewnątrz na inwestycje gminne, przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, pomoc przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
minimalny poziom wykształcenia: średnie;obsługa kserokopiarki
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Brodnica
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Zobacz podobne oferty
Pracownik biurowy
-
Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Aleksandrów Kujawski Dodane: 2024-04-29
-
- Obsługa interesantów. Składanie akt. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Staż specjalista ds. administracyjno-biurowych
-
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń Dodane: 2024-04-24
-
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, obsługa sekretariatu, zapoznanie się z pracą...
Pracownik biurowy
-
Powiatowy Urząd Pracy w Żninie Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Podgórzyn (pow. żniński, gm. Żnin), Podgórzyn Dodane: 2024-04-23
-
- Zgodnie z programem stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: